10 august 2012

M-am fastacit  si am gasit  scuze dar  mi-a  fost imposibil  sa-l  refuz  cand  mi-a pus  cartea  in fata. Am citit-o si pentru ca   ma  rugase  ea. Mi-am  zis  ca  nu-mi plac  Sf-urile, am plescait de  trei ori  a  nemultumire, ca  intr-un  final  sa ma  asez pe   un fotoliu imaginar in fata unui  ecran. Si mi-a placut sa  fiu  acolo. Dupa  o saptamana  i-am inapoiat cartea. Ti-a placut? Nu, nu  chiar, dar stii cum e la  restaurant, dupa ce  te-ai ghiftuit cu primul fel de mancare zici ca  neah, n-a fost chiar foarte bun, dar  hai sa   vedem si felul doi. Mi-a zambit si  mi-a intins volumul doi.  Pe al treilea nu-l am. Evident, stie ca nu ma voi opri aici :).

Zapez. Nu cu mana pe telecomanda, schimband posturile TV, ci cu  mouse-ul  pe  butonul Urmatorul blog. Si uite cum sar din blog in blog, din intimitatea unuia in  intimitatea altuia. Ahhhh... care intimitate? Ponta, Basescu, Nastase, referendum, euro...nimeni nu mai scrie despre sine. Am gasit doar un blog despre nu stiu ce chestii ezoterice, altul pamflet la adresa scatofililor. Ughh...

In camara cu muraturi a  blogului ei. Inchid ochii si-mi aleg o luna. Si citesc fiindu-mi tare dor de ea. Tare Tare.

Niciun comentariu: