15 august 2012

Cu o  zi inainte  mi-a trimis  pozele  astea, cu  mesajul ca  trebuie  sa   vin o data  sa  vad.





Am   uitat  sa-ti  zic  ca  pe  aici   trebuie  sa   urcam
Pe   bune, zic   eu  uitandu-ma in sus   la  scara de   incendiu  ce   dadea  pe   terasa  blocului. Pai  ma   tine  pe   mine  scara  asta?
Te tine, cum sa  nu?imi  zice  el  zambind.
De cand   eram  mica  mi se pareau   foarte  antipatice  scarile de incendiu. Apoi m-a  apucat   frica  de  inaltime, de cadere, mi-am  facut multe  scenarii  cum as   putea  sa  mor  acolo, ba ca se  desprinde  scara, ba ca se   rupe o bara  metalica, ba ca ma  ia  ameteala. Nu  stiu daca  am  neaparat  fobie  de  inaltimi, dar  mi-e teama de cadere. In majoritatea  viselor mele cad si  ma trezesc foarte speriata. Dar m-am urcat. Si  dupa ce  mi s-a normalizat pulsul mi-a placut ce  am   vazut. M-am uitat in jur lasand o distanta  considerabila intre marginea terasei si  mine. Mi-a adus  o  patura  si  multe  perne  si  am  stat  sub  cea  mai mare cutie de Pepsi ever. Din cand  in  cand  ma   uitam  la   cutie daca o sa se  desprinda si o sa  cada pe  noi?  Nu  se  desprinde, nu are  cum,imi   raspunde  razand . Dar  acolo  se poate  urca? Da,uite sunt scari. Pfff, nu  m-as duce acolo nici sa ma platesti. Si in soarele dupa-amiezei, cu un vant placut am stat  si  am povestit. Ma mai  ridicam   din  cand in cand   in  fund  si  ma uitam in jur. Mi-a fost dor de Bucuresti :)

Niciun comentariu: